25.11.2007

Spazìba!

Pjotor Birlich managerskjì: +007-076-1301606

7 комментариев:

Анонимный комментирует...

Сообщения Подписаться!

Söderberg комментирует...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAA

Peter Barlach комментирует...

Hård kontroll här på den ryska bloggen. Jag försökte skriva förut men det fastnade inte. Då skrev jag nåt i stil med:

Du har gjort det igen. Jag tror inte det är sant. Du är fantastisk. (Eller om jag till och med skrev att jag älskar dig, jag minns inte.)

Peter Barlach комментирует...

Och så håller jag med Oscar.

Erik Ahrnbom комментирует...

Fy satan vad du är cool, Godiva.

Snokis комментирует...

Varför har Pjotor slutat skriva inlägg på sin blogg?

Kenna комментирует...

Совет для всех, что я не сделал ни на йоту от русского или странные символы они используют
http://translate.google.se

Hugs Кенна